چامه های مرتضی کیوان هاشمی

چامه های مرتضی کیوان هاشمی

تمام آثار و سروده های استاد مرتضی کیوان هاشمی شامل کتاب ترکه و تبر و مجموعه های جدید
چامه های مرتضی کیوان هاشمی

چامه های مرتضی کیوان هاشمی

تمام آثار و سروده های استاد مرتضی کیوان هاشمی شامل کتاب ترکه و تبر و مجموعه های جدید

من شاعری چون کیوان ندیدم، شعری از شاعر عزیز عباس خداخواه در وصف استاد کیوان هاشمی


من شاعری چون کیوان ندیدم...

من یکه سوار قدری چون تو در اشعار ندیدم
من زبان زدی چون تو دراین کوچه و بازار ندیدم

ای چنگ نواز ادبی زخمه مزن بجان این چنگ
چون چنگ زند بر دل ما چون تو که طرار ندیدم

آن عاشق دلداده ای که مسخ کند ذکر و کلامش
معشوق شود از سخن اش بند و گرفتار ندیدم

تو نابغه ای ، بلبلی چون تو، نبُوَد در این گلستان
در محفل این اهل ادب مثل تو بسیار ندیدم

گویی که تو صیاد شدی زخم دل کرکس و کفتار
من دلبر و دل ربایی چون تو در این کار ندیدم

توشمع شبستانی و نورت همه جا چشم نواز است
در چشم و دلم پرتوی مثل آن در انظار ندیدم

هر جا سخن از نکته بود در ادب و پند
فرهیخته ای را ز ادب چون تو به اقرار ندیدم

«حامد» تو چه گویی ز ثنا گویی آن سعدی و کیوان
جای تو در این قصه کجا این همه اصرار ندیدم


برگرفته از کتاب حریره سروده های عباس خداخواه
نظرات 1 + ارسال نظر
عباس خداخواه شنبه 17 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 11:05 ب.ظ http://abbasskhodakhah.blogfa.com

از دوستان عزیزم بسیار سپاسگزارم که بنده نوازی کردند و یکی از اشعارم را که دروصف استادم مرتضی کیوان هاشمی سرودم ، برای ملت عزیزم قراردادند .اگر دوستان و مردم عزیزم افتخار به من بدهند از اشعار حریره و غزلیات حدیده و دیوان دیبا و سایر آثار اینجانب در اینستا گرام بانامatlase.diba دیدن فرمایند . نظرات و کامنتهای شما دوستان موجب مسرت اینجانب خواهد بود. با کمال امتنان عباس خداخواه متلخص به اطلس دیبا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد